sahabatku..

   beretikah sahabat di mata kalian?
khabarkan aku tentangnya..
padaku,,,
dia mengajarku erti hidup yang ku cari dari celah2 masyarakat..
dia bimbing aku saat aku merasa keseorangan..
dia mengajarku tentang takdir, hikmah dan segalanya..
sahabatkah itu?
dia hilang saat aku memerlukan..
dia bilang,dia fahami diriku,
dia bilang lagi,
setiap yang berlaku ada hikmahnya,,
suaranya senang tatkala bicara denganku,,
dia sedikitpun tidak merasai seraknya tangisanku,,
itukah sahabat?
dia berusaha menyembunyikan mslhnya daripada pengetahuanku..
dia berkongsi kegembiraannya denganku,
tapi tidak pernah berkongsi kesedihannya denganku,,
wajarkah itu?
itukah yang di panggil sahabat?
kabarkan aku bagaimanakah sahabt yang kau kagumi..

Comments

Popular posts from this blog

BANGKIT - menikmati kegagalan -

frame untuk gambar pasport anda!