karya hlovate

  amazing..unik sekali cara dia mengolah. hebat. segala puji-pujian di kembalikan kepada pemilik seluruh alam yang menjadikan pemikiran manusia begitu hebat berfikir.lagi hebat pencipta yang menjadikannya. sungguh, tiada kata yang dapat menggambarkan kehebatan DIA, AllAh s.w.t.. tidak akan terjejas walaupun sekuman pun kekuasaanNya jika kita menderhaka kepadaNya. siapalah kita? entah di pandang, entah tidak.


    apa yang nak di kongsikan kat sini sebenarnya pasal sebuah novel yang belum pun habis di baca. baru sekerat, tapi rasa cam banyak da dapat. cara dia menulis buat orang berfikir, dan terus berfikir, sampai rasa cam sekarang ne, otak dah jam duk fikir je. huhu.. walaupun sekarang, bak kata nu'man, dah kena berhenti baca novel, da tiba masa tuk baca buku fikrah, tapi tetap gak nak baca. carila novel yang ada bentuk pengisian. tak salah en? hehe.. tertarik dengan cara penyampaian dia, hlovate.. sebenarnya, buku ne, cter pasal kehidupan yang biasa yang di lalui oleh orang biasa, tapi pengakhirannya yang luar biasa. nak pengakhiran yang luar biasa, kenala ada usaha yang luar biasa, tak ke gitu? 


contengan jalanan
      buku ne nampak cam biasa, tapi cara pengolahan dia menjadikan buku ini luar biasa. cane eerk nak cakap...hurm.. kisah kebiasaan seseorang yang kadang2 kita tak amek peduli pun, tapi dari situla terbitnya rasa nak berrfikir.. apalah aku cakap ne. aku pun tak berapa nak clear. senang crita, bacala buku ne. memang best. 

     "hidup bukan hanya di ertikan dengan not2 muzik dan warna2. hidup bukan hanya di ertikan dengan kejar harta dan kejayaan. hidup bukan hanya di ertikan dengan kejar cita2.hidup bahagia buan hanya di ertikan dengan senyum ketawa riang gembira."    -dipetik dari buku contengan jalanan-  

    "the man who decided to change on the 12th hour dies on the 11th.."
fikir2kanlah...

Comments

einz said…
wow hlovate ada kuo buku baru...heeeeeee...ne beli....ngeeeee...
sinarharapan said…
cepat beli..hehe...
einz said…
insyallah...skunk terperangkap kat kawasan yg takde jual novel...hehehe
iffahhanna said…
mm..bg la pnjm bku.. nk try!
sinarharapan said…
bli sndri la iffah, bleh bca byak kli.. di jamin tak boring..

Popular posts from this blog

BANGKIT - menikmati kegagalan -

frame untuk gambar pasport anda!